Facebook LIKE Pop Up

តាមដានពត៌មានជាមួយយើងខ្ញុំ:) ដោយគ្រាន់តែចុច LIKE ខាងក្រោម

Powered By | សិស្សអាយធី Cooperate LikeMusicBox

សិស្សអាយធី. Powered by Blogger.

ស្វែងយល់មូលដ្ឋានគ្រឹះ C++

Friday, May 11, 2012


កុំព្យូទ័រ មិនអាចយល់អំពីភាសាដែលយើងប្រើប្រាស់ ក្នុងការសន្ទនាជាប្រចាំថ្ងៃបាន ឡើយដូចគ្នាផងដែរ យើងក៏មិនយល់អំពីភាសារបស់កុំព្យូរទ័រដែលវាប្រើប្រាស់សំរាប់ ដំណើរការ ឬធ្វើអ្វីមួយវាមានការចាំបាច់ក្នុងការសរសេរកម្មវិធីដើម្បីកំនត់ការណែរនាំ របស់យើងអោយក្លាយជាភាសាដែលកុំព្យូទ័រអាចយល់បាន។
វាដូចជាកម្មវិធី C++ គឺរាល់ ភាសាដែលយើងបានសរសេរដើម្បីបានជាកម្មវិធីមួយគឺវានឹងធ្វើការបំលែងកូដទាំងអស់ ជាមួយCompiler ដើម្បីអោយកុំព្យូរទ័រយល់
*Compiler ជាអ្នកបកប្រែទៅជាភាសាមួយដែលអាចអោយម៉ាស៊ីនកុំព្យូទ័រយល់បាន។

>> C++ Compiler
C++ Compiler ជាកម្មវិធីកុំព្យូរទ័រមួយរបស់ម៉ាស៊ីនកុំព្យូរទ័រដែលមានមុខងារបំលែងកម្មវិធី C++ ពីភាសារបស់យើងទៅជាភាសារបស់កុំព្យូរទ័រហើយធ្វើអោយកុំព្យូរទ័រអាចអាននឹង ដំនើរការ កម្មវិធី។ កម្មវិធី C++ ដំបូង ឬមុនគេបង្អស់ត្រូវបានហៅថា "Source Code" រីឯលទ្ធផលដែល បានធ្វើការបំលែងដោយ Compiler ត្រូវបានហៅថា "Object File"


>> ការប្រើប្រាស់ Turbo C++ Compiler
ជាការចាប់ផ្ដើមដែលជាវិធីសាស្រ្តប្រើប្រាស់ញឹកញាប់ផងដែរ នៅគឺ Turbo C++ Integrated​Development Environment (IDE)។ ដើម្បីចូលទៅកាន់ Turbo C++ IDE សូមស្វែងរកឈ្មោះ File​"TC.EXE" នៅក្នុងកុំព្យូរទ័ររបស់អ្នកហើយចុចបើកដើម្បីដំនើរការកម្មវិធី។
កម្មវិធី Turbo C++ IDE របស់អ្នកនឹងបង្ហាញរូបរាងដូចនឹងរូបខាងក្រោមៈ
០១. អីឡូវយើងចាប់ផ្ដើមសរសេរកូនកម្មវិធីតូចមួយ
កូដកូនកម្មវិធីតូចខាងក្រោមៈ
 

០២. ចុចលើពាក្យ Compile Menu ហើយជ្រើសរើសយកពាក្យថា Compile Alt + F9
០៣. ចុចលើពាក្យ Run Menu ហើយជ្រើសរើសពាក្យថា Run Ctrl + F9
០៤. ប្រសិនបើវាមិនមានកំហុស នោះវានឹងបង្ហាញនៅលើផ្ទាំងប្រើប្រាស់របស់អ្នក។
  
>> C++ CHARACTER SET
Character Set គឺជាការកំណត់ ឬផ្ដល់លក្ខណៈត្រឹមត្រូវដើម្បីអោយភាសាកម្មវិធីទទួល ស្គាល់។

 
>> Tokens និមិត្តសញ្ញា ឬគ្រឿងសំគាល់
Tokens គឺជាក្រុមមួយដែលចង្អុលចរិកលក្ខណៈដោយត្រឹមត្រូវតាមតក្កវិជ្ជា ឬយើងអាច និយាយបានថាដោយសមហេតុសមផល។ អ្នកសរសេរកម្មវិធីអាចសរសេរបានដោយ ប្រើប្រាស់Tokens។ នៅក្នុង C++ ការប្រើប្រាស់ គឺមានប្រភេទនៃ Tokens ដូចខាងក្រោម៖


០១. Keywords
នៅខាងក្រោមទាំងអស់នេះគឺមាន Keywords មួយចំនួនត្រូវបានបំរុងទុកដើម្បីកំណត់ ក្នុងការប្រើប្រាស់រួចជាស្រេចដើម្បីអោយ Compiler ហៅយកមកប្រើប្រាស់។ ជាទូទៅការប្រើប្រាស់ Keywords មានដូចខាងក្រោមៈ

 
០២. Identifiers (Variable Name)
ឈ្មោះសំគាល់ ឬសញ្ញាសំគាល់ដែលប្រើប្រាស់នៅក្នុង C++ សំរាប់សំគាល់អថេរ នីមួយៗ ដោយបង្កើតឬសំគាល់ដោយអ្នកសរសេរកម្មវិធីដែលមាននៅក្នុងកម្មវិធីរបស់ គេ។ ជាទូទៅឈ្មោះសំគាល់ទាំងអស់នោះគឺវាបានស្គាល់ ឬយល់ថាការពិសោធន៍ ឬការ ប្រកាសឈ្មោះសំគាល់(អថេរ)នីមួយៗមានលក្ខណៈដូចគ្នា ឬខុសគ្នា។ ឈ្មោះសំគាល់ ឬសញ្ញាសំគាល់(អថេរ) គឺវាធ្វើការពិសោធន៍នៅរាល់លក្ខណៈតួអក្សរបន្តបន្ទាប់គ្នាដោយ ចាប់យករូបរាង ឬលក្ខណៈនៃតួអក្សរពីកម្មវិធី C++
ក្បួនច្បាប់នៃការបង្កើត(អថេរ) មានលក្ខខណ្ឌដូចខាងក្រោមៈ
+ យើងអាចប្រើប្រាស់តួអក្សរក្នុងការបង្កើតបានដោយត្រឹមត្រូវ
      - A, B, C, ...,Z;
      - a, b, c, ...,z;
+ ចំពោះតួអក្សរជាលេខគឺអាចប្រើបាននៅគ្រប់ទីតាំងនៃឈ្មោះរបស់អថេរ លើកលែងតែ នៅទីតាំងដំបូងបង្អស់នៃឈ្មោះអថេរ។
      -0, 1, 2, 3, ...,9;
+ យើងអាចប្រើប្រាស់ under score _ ជំនួសអោយ space bar

Facebook FAN

 

សិស្សអាយធី On YouTube

Comments

Followers This Blog

Contact Us

Name

Email *

Message *